Matkailuseminaari: Timanttiset elämykset digitaaliselle ostopolulle
Linna Golf, Vanajanlinnantie 485, 13330 Harviala, Hämeenlinna

Tule kuulemaan, miksi matkailualan menestys rakentuu yhä enemmän verkkonäkyvyyden ja digitaalisen kaupankäynnin varaan. Inspiroidu tarinoista, joissa matkailutuotteet ovat tavoittaneet uusia asiakkaita ympäri maailmaa, ja opi, miten voit viedä oman matkailuliiketoimintasi seuraavalle tasolle. Tämä seminaari on tilaisuutesi ottaa digiloikka matkailun jakelukanavien ytimeen!
Ohjelma:
8.30 Aamukahvit ja ilmoittautuminen
9.00 Tervetuloa
9.10 Kaikki asiakkaat ovat jo digitalisoituneet - mikä on sinun yrityksesi tilanne? Leevi Parsama, Snowball Growth Partners
9.50 Kotipesä kuntoon ja digitaalinen kauppa käyntiin asiakkaan polun kaikissa vaiheissa. Kirsi Mikkola, DigiPro
10.30 Tauko
11.00 Elämystuotteet verkkoon –Retkipaikan matka digitaalisen kaupankäynnin ytimeen. Yrittäjä Antti Huttunen, Retkipaikka
11.30 Saunashamaaneista kansainväliseen verkkomyyntiin. Saunakonkelin tarina. Yrittäjät Juha Kumara ja Matti Kemi, Saunakonkeli
12.00-13.00 Lounas (omakustanteinen)
13.00-14.30 Työpajat (Työpajaan 2 ja 3 otetaan mukaan 10 ensiksi ilmoittautunutta.)
1. Aktiviteettien digitaalinen myynti kansainvälisissä myyntikanavissa, Kirsi Mikkola, DigiPro
- Työpajassa käsitellään digitaalisen ostettavuutta ja jakelustrategiaa digitaalisessa ympäristössä. Case-esimerkkinä Get Your Guide aktiviteettien myyntikanavana.
2. Mittarit asiakasvirtojen digitaalisen polun mittaamiseen, Olli Koskela, Datatehoa matkailuun-hanke
Työpajassa pureudutaan verkkosivu- ja someanalytiikan tulkitsemiseen eri palveluissa; käydään läpi lainsäädännön pohjalta, mitä käyttäjistä saa mitata ja seurata; ja keskustellaan osallistujien omista kokemuksista alustuksena Datatehoa matkailuun -hankkeen koe evästeettömällä verkkosivuanalytiikalla.
3. Tekoäly markkinoinnin tukena, Päivi Nummenranta, KAMU-hanke
- Työpajassa otetaan tekoäly käyttöön ja anettaan erilaisia esimerkkiprompteja, joita osallistujat voisivat sitten muokata omiin tarpeisiinsa. Käydään läpi, kuinka tekoälyä voi käyttää esimerkiksi sisältöstrategiaan, mainoskampanjan suunnitteluun ja somejulkaisuihin.
Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu osoitteessa https://tapahtumat.linnan.fi/matkailuseminaari
Tapahtuma on Elämykset esiin ja Timanttiset aktiviteetit -hankkeiden yhteistapahtuma.