Matkailuseminaari: Timanttiset elämykset digitaaliselle ostopolulle

Linna Golf, Vanajanlinnantie 485, 13330 Harviala, Hämeenlinna

ProAgria Etelä-Suomi

Seminaarit

D4b59c7f65ac2c611d70d7d0c809847d
Tule kuulemaan, miksi matkailualan menestys rakentuu yhä enemmän verkkonäkyvyyden ja digitaalisen kaupankäynnin varaan. Inspiroidu tarinoista, joissa matkailutuotteet ovat tavoittaneet uusia asiakkaita ympäri maailmaa, ja opi, miten voit viedä oman matkailuliiketoimintasi seuraavalle tasolle. Tämä seminaari on tilaisuutesi ottaa digiloikka matkailun jakelukanavien ytimeen!

 

Ohjelma:

8.30 Aamukahvit ja ilmoittautuminen

9.00 Tervetuloa

9.10 Kaikki asiakkaat ovat jo digitalisoituneet - mikä on sinun yrityksesi tilanne? Leevi Parsama, Snowball Growth Partners

9.50 Kotipesä kuntoon ja digitaalinen kauppa käyntiin asiakkaan polun kaikissa vaiheissa. Kirsi Mikkola, DigiPro

10.30 Tauko 

11.00 Elämystuotteet verkkoon –Retkipaikan matka digitaalisen kaupankäynnin ytimeen. Yrittäjä Antti Huttunen, Retkipaikka

11.30 Saunashamaaneista kansainväliseen verkkomyyntiin. Saunakonkelin tarina. Yrittäjät Juha Kumara ja Matti Kemi, Saunakonkeli

12.00-13.00 Lounas (omakustanteinen)

13.00-14.30 Työpajat (Työpajaan 2 ja 3 otetaan mukaan 10 ensiksi ilmoittautunutta.)

1. Aktiviteettien digitaalinen myynti kansainvälisissä myyntikanavissa, Kirsi Mikkola, DigiPro

  • Työpajassa käsitellään digitaalisen ostettavuutta ja jakelustrategiaa digitaalisessa ympäristössä. Case-esimerkkinä Get Your Guide aktiviteettien myyntikanavana.

2. Mittarit asiakasvirtojen digitaalisen polun mittaamiseen, Olli Koskela, Datatehoa matkailuun-hanke

  • Työpajassa pureudutaan verkkosivu- ja someanalytiikan tulkitsemiseen eri palveluissa; käydään läpi lainsäädännön pohjalta, mitä käyttäjistä saa mitata ja seurata; ja keskustellaan osallistujien omista kokemuksista alustuksena Datatehoa matkailuun -hankkeen koe evästeettömällä verkkosivuanalytiikalla.

3. Tekoäly markkinoinnin tukena, Päivi Nummenranta, KAMU-hanke

  • Työpajassa otetaan tekoäly käyttöön ja anettaan erilaisia esimerkkiprompteja, joita osallistujat voisivat sitten muokata omiin tarpeisiinsa. Käydään läpi, kuinka tekoälyä voi käyttää esimerkiksi sisältöstrategiaan, mainoskampanjan suunnitteluun ja somejulkaisuihin.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu osoitteessa https://tapahtumat.linnan.fi/matkailuseminaari

 

fi-euroopan-unionin-osarahoittama_pantone.jpg


Tapahtuma on Elämykset esiin ja Timanttiset aktiviteetit -hankkeiden yhteistapahtuma.

Lue lisää tapahtumasta / ilmoittaudu