Näin osallistut etäpalaveriin
Etäpalaveri on nopea ja helppo tapa hoitaa useita palvelujamme. Käytämme etäpalavereissa Microsoftin Teams -työkalua. Palaveriin liittyminen on helppoa.
Tässä ohjeet pähkinänkuoressa:
1. Valitse oletusselaimeksi Chrome. Myös Edge käy. Huom! Firefox ei käy.
2. Klikkaa sähköpostiisi saapuneesta viestistä "Liity Microsoft Teams -kokoukseen"
3. Klikkaa aukeavassa selainikkunassa kohtaa "Liity sen sijaan verkossa" (sivun alareunassa)
4. Salli äänilaitteiden käyttö (jos ohjelma kysyy). Erilliset kuulokkeet kannattaa kytkeä koneeseen ennen kokoukseen liittymistä.
5. Kun olet päässyt kokoukseen, klikkaa video- ja mikrofonikuvakkeiden vierestä "Laitteet", josta valitset oikeat kaiuttimet ja mikrofonin.
6. Sulje kamerasi ja mykistä mikrofonisi.
7. Kirjoita nimesi kohtaan "Anna nimesi" ja klikkaa Liity nyt.
Etäpalaveri asiantuntijan kanssa: voit jättää mikrofonin auki.
Osallistuminen verkkovalmennukseen tai -seminaariin: sulje kamerasi ja mykistä mikrofonisi. Voit laittaa kysymyksiä chatin kautta.