Feeling Good – Lehmän hyvä elämä
Feeling Good -hanke pyrkii pienentämään tuottajien ja kuluttajien välistä tiedonkuilua sekä tuomaan molemmille osapuolille käytännössä toimivaksi testattua ja selkeästi dokumentoitavaa tietoa oikeiden päätösten tekemiseen.
![Paakuva](/uploads/ProAgria-Oulu/_1280x743_crop_center-center_82_line/Paakuva.jpg 1280w, /uploads/ProAgria-Oulu/_2560x1487_crop_center-center_61_line/Paakuva.jpg 2560w, /uploads/ProAgria-Oulu/_640x371_crop_center-center_60_line/Paakuva.jpg 640w)
Hankkeen tavoitteen saavuttamiseksi nostetaan esiin ja testataan nykyisten toimintatapojen rinnalla uusia innovaatioita ja ideoita sekä Suomesta että ulkomailta.
Hankkeen toimenpiteet
Pilottitilojen ja asiantuntijaverkoston kanssa yhdessä:
- pohditaan maitotilayritysten prosesseja kuluttajanäkökulmista
- haetaan kuluttajien näkökulmista rajoitteiden sijasta mahdollisuuksia
- haetaan molemmin puolin toimivia viestintäkanavia, joissa aito kohtaaminen tapahtuu ja viestintäkuilu loivenee
- koostetaan vertailutietoja tuotannon sujuvuuden ja tulosten välillä sekä kehitetään toimintamalleja jokapäiväiseen tekemiseen
- opitaan ja kehitetään uusia tekemisen tapoja pienryhmissä
- parhaista käytännöistä tiedotetaan sosiaalisessa mediassa ja tapahtumissa sekä aidoissa kohtaamisissa tuottajien ja kuluttajien kesken
- hankkeessa testatut toimintamallit on mahdollista ottaa käyttöön myös hankeryhmää laajemmin
Hankkeen toteutusaika 1.1.2024 – 31.12.2026
Toteuttaja: ProAgria Oulu ry
Osatoteuttaja: Oulun ammattikorkeakoulu
![](/uploads/ProAgria-Oulu/Feeling-Good_logorimpsu.png)