Parasta asiakaskokemusta
Asiakkaidemme palaute on meille ensiarvoisen tärkeää. Kerro meille missä onnistuimme ja mitä toiminnassamme pitää kehittää.
Parasta asiakaskokemusta
Koronaviruspandemia vietti juuri 1-vuotissyntymäpäiväänsä. Myös ProAgrian yhteinen strategia täytti vuoden vaihteessa yhden vuoden. Strategiakautemme on siis alussa. Yhteistä strategiaa tehdessämme määrittelimme tavoitteemme. Yksi niistä on ei enempää eikä vähempää kuin olla asiakkaidemme ylivoimaisin, lisäarvoa tuottava kumppani.
Mielestäni kumppani tarkoittaa sitä, että emme kulje edellä emmekä perässä, vaan rinnalla. Rinnalla kulkeminen vaatii kuitenkin yhteisen tahtotilan. Sitä ei voi tehdä, jos toinen osapuoli ei ole siihen valmis. Koronaviruspandemia opetti sen, että tämä rinnalla kulkeminen voi tapahtua muutenkin kuin fyysisesti. Olemmekin yhdessä teidän, asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme, kanssa ottaneet viimeksi kuluneen vuoden aikana varsinaisen digikolmiloikan. Digitalisaation mahdollistamana rinnalla kulkeminen tapahtuu fyysisten tapaamisten lisäksi esimerkiksi Teamsissä, Whatsappissa ja sähköpostitse joitain tapoja mainitakseni. Saamamme palaute digitalisaation hyödyntämisestä on ollut hyvää.
Palaute on aina tärkeää. Oli tekemämme palvelu sitten onnistunut tai toivomisen varaa jättänyt, niin tieto palvelumme laadusta ja toteutustavasta auttaa meitä kehittymään entistä paremmiksi.
Toivonkin, että Te, kaikki asiakkaamme kiireisestä yrittäjän arjestanne huolimatta käytätte hetken aikaanne ja kerrotte meille proagrialaisille kuinka onnistuimme. Vain siten pystymme toteuttamaan strategiset tavoitteemme ja missiomme, mikä on: Tarjoamme parhaan asiakaskokemuksen liiketoiminnan kehittämiseen.
Henri Honkala
toimitusjohtaja
ProAgria Etelä-Pohjanmaa