Kerro meille tarpeistasi ja ratkaistavista asioista

Kerrotaan että suomalaisten luonteenpiirteisiin kuuluu pohtia, mitä muut minusta ja meistä ajattelevat. Näin mekin ProAgriassa mietimme. Tätä varten olemme käynnistäneet bränditutkimuksen, johon toivomme saavamme paljon ajatuksia, kokemuksia ja näkemyksiä laajalta joukolta asiakkaitamme ja sidosryhmiämme. Nyt heinäkuun alussa brändikyselyyn voi vastata mm. kotisivuillamme. Kysely on siellä otsikolla Mitä haluaisit ProAgrian olevan lähitulevaisuudessa. Toivomme, että tämä kysymys kiinnostaa myös laajaa asiakaskuntaamme ja kumppaneitamme eri toimialaloilla. Myös henkilöstömme pääsee vastaamaan tuohon samaan kysymykseen syksymmällä.

Jokainen asiakkaamme näkee ja kokee ProAgrian omalla tavallaan ja jokainen näkemys on oikea. Brändityöllä voimme luoda lupauksia, mutta lupaukset lunastetaan käytännön tekemisellämme. Sen uskallan sanoa meidän kaikkien proagrialaisten puolesta, että aito tahtomme on olla joka päivä asiakkaillemme todellista arvoa ja hyötyä tuottava asiantuntijaverkosto. Ja huomenna pyrimme olemaan vielä parempia kuin olemme tänään! 

Kerro siis meille kokemuksistasi liittyen ProAgrian palveluihin ja toimintaan. Tavoittaako meidät riittävän hyvin, pidämmekö riittävästi yhteyttä, osaammeko kuunnella ja nähdä asiakkaan tarpeet riittävän hyvin. Ovatko palvelumme laadukkaita ja asiantuntemuksemme riittävän korkealla tasolla ja millaisia kokemuksia sinulla on etänä tehtävistä palveluistamme. Osaammeko riittävän hyvin yhdistää asiakasyrityksen tuotanto- ja taloustiedot ja tehdä niiden perusteella oikean analyysin kehitystoimenpiteistä. Ja kerro, mitä haluaisit ProAgrian olevan lähitulevaisuudessa.

Koko ajan otamme mielellämme vastaan palautetta kotisivujemme vakituisen palautelinkin kautta, Ota yhteyttä -> Anna palautetta ja kerro, miten onnistuimme!

 

Heikki Pahkasalo
toimitusjohtaja
ProAgria Etelä-Savo

 

Jaa

Facebook Comments Box

Lisää kirjoituksia

Muualla blogeissa